Nood aan een professioneel, gekwalificeerd en meertalig onthaalteam voor uw evenementen, uw tentoonstellings- en werkruimten of uw promotie-acties ?

Onze « people » zijn uw ambassadeurs. Zij voeren hun job uit met professionalisme, luisterbereidheid en beschikbaarheid

hotesse-home-2

100 % van ons profielen worden geverifieerd.
70 % zijn perfect tweetalig.

Wij interviewen al onze kandidaten om zo een nauwkeurig profiel op te stellen: competenties, kunnen, persoonlijkheid, ervaring, talen, foto’s.
Ons doel: betrouwbare en beschikbare onthaalhostessen en -stewards selecteren die voldoen aan uw criteria.

  • 100 % wordt geselecteerd op basis van een interview
  • 60 % meisjes
  • 40 % jongens
  • Maar ook Chinees, Japans, Spaans, Portugees, …

Ons “people” netwerk telt bijna 1.000 hostessen en stewards. Wij kunnen u onmiddellijk en op elk moment helpen. Dus, wacht niet langer!

Een professioneel onthaalteam, meertalig en klaar om ervoor te gaan.

Van de evenementiele staf tot de hulp aan klanten op de site: onze teams staan tot uw dienst om uw ambassadeurs te worden. Ontdek meer over onze diensten…

collaborateurs-temporaires

Op zoek naar tijdelijke medewerkers voor uw bedrijf?

Wij selecteren uw “dream team” uit onze database en geven hen de nodige opleiding zodat ze operationeel zijn van zodra ze starten. Gekwalificeerde jonge mensen, meertalig en beschikbaar waar en wanneer u ze nodig heeft.

staff-event

Nood aan een gekwalificeerde en meertalige staf voor uw evenement?

Wij besteden de grootste zorg aan de selectie van de “people” die op uw evenement zullen werken. De gekozen onthaalhostessen en -stewards kunnen het imago van uw merk opwaarderen en zich over uw genodigden ontfermen van bij hun aankomst.

hotesse-evenement

Op zoek naar het perfecte team voor uw acties op het terrein?

Het dynamisme en professionalisme van de ploegen op het terrein zijn de beste garantie voor het succes van uw promotie-acties. Voor deze missies met hoge toegevoegde waarde, sturen wij u onze meest extraverte en lachende hostessen en stewards.

Onze recente samenwerkingen

Events onthaal, receptie, promotie-acties, ontdek hoe onze “people” elke dag op het terrein ageren om het imago van onze klanten te versterken.

  • U begeleidt ons sinds meerdere jaren bij dit project en het is een waar genoegen en comfortabel uw team aan onze zijde te hebben gedurende het hele evenement, dat elk jaar opnieuw een ware challenge is. Wij wachten op de bevestiging van de data voor volgend jaar en sturen u een “save the date”, in de hoop dat u er opnieuw bij zal zijn! Ik sta erop u te danken voor uw aanwezigheid, stipt en met het goede humeur, met de capaciteit te improviseren en te ageren op onvoorziene omstandigheden. U heeft bijgedragen aan de voldoening en de bedankingen van onze klant.

    Zoute Grand Prix
  • Grote dank aan Beobank!!! De klant was bijzonder opgetogen, en wij dus ook. Hierbij onze dank aan jullie team.

    Tom Boon
    Tom Boon Beobank
  • “Gezien de eerste indruk de belangrijkste is, besteed ik bijzonder veel aandacht aan de selectie van onze hostessen en stewards. Om te beginnen, zijn het allemaal jonge mensen met sterke waarden, een onberispelijk voorkomen en respect voor het gegeven woord.

    Ik heb het merendeel onder hen persoonlijk ontmoet, en heb zelf hun taalcapaciteiten getest: het grootste deel is twee- of meertalig, een aantal spreekt drie of vier talen. In een kosmopolitisch land als België is dit een heel belangrijk element. Bovendien, bezoek ik frequent het veld: dit laat mij toe de persoonlijkheid en sterke punten van onze “people” beter te kunnen beoordelen. Deze grondige kennis van de troeven van elkeen geven mij het perfect inzicht om de beste “likes” te selecteren in functie van de missie en de wensen van onze klant.”

    Véronique Vandamme
    Véronique Vandamme Founder LikePeople

Ils nous accordent toute leur confiance

Nous sommes fiers de compter ces entreprises et ces marques parmi nos clients les plus fidèles.

Hoe kunnen wij u helpen?

Aarzel niet ons te contacteren, wij zullen u met plezier antwoorden!+32 475 41 74 53

Start typing and press Enter to search